نمايندگي پاناسونيك

بهترين تعميرات

نمايندگي پاناسونيك

تعميرات پاناسونيك و رفع اختلات موجود در محصولاتِ اين كمپاني نيازمند حضور متخصصاني است كه ضمن بهره‌مندي از دانش تعميرات، از تجربه و سابقۀ مورد نياز نيز بهره‌مند باشند. كارشناسان حاضر در مركز تعميرات پاناسونيك، دانشِ اوليه تعميرات را با حضور در دوره‌هاي تخصصي تعمير و اخذ گواهينامه‌هاي بين‌المللي كسب نموده‌اند و در گام بعدي، مهارت فني آنان با آزمون‌هاي متعدد برگزار شده از سويِ اين مركز مورد سنجش قرار گرفته است از اين‌رو به جرأت مي‌توان گفت كه كارشناسان حاضر در اين مجموعه قادر به ارائه برترين سطح كيفي خدمات ترميم و تعمير محصولات پاناسونيك مي‌باشند. اما دستيابي به اين سطح از خدمات تنها به دليل مهارت و كارداني اعضاي اين مركز نمي‌باشد؛ جزء ديگر اين مجموعه كه نقش پررنگي در ارتقاء سطح كيفي تعميرات ايفاء مي‌كند، بهره‌مندي اين مركز از تجيهزات و ابزارآلات پيشرفته و تخصصي تعمير است كه در اختيار تعميركاران اين مركز قرار داده شده است.
با توجه به تأكيد مديريت نمايندگي پاناسونيك بر رعايت اصول مشتري‌مداري و حفظ حقوق مشتريان محترم، تمامي كارشناسان فعال در اين مركز –چه در بخش فروش و چه در بخش تعميرات- ملزم به رعايت قوانين زير مي‌باشند: فروش محصولات پاناسونيك با ضمانت‌نامۀ اصل و اورجينال بودن محصول / سرعت‌بخشي به روند تهيه و تحويل كالاي خريداري شده توسط مشتريان محترم / ارائه‌ي تمامي خدمات پس از فروش همراه با ضمانت و گارانتي در نمايندگي پاناسونيك / احترام به ارباب رجوع / ارائه‌ي تمامي اطلاعات مورد نياز به خريدار پيش از خريد در نمايندگي پاناسونيك / رعايت اصل مشتري مداري در نمايندگي پاناسونيك / پاسخگويي صبورانه به تمامي مراجعان / ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه ترميم و تعمير محصولات پاناسونيك / ارائه‌ي مشاوره‌ و راهنمايي درباره‌ي نقاط قوت و ضعف هر محصول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.